نسل برتر

مرکز تلفن یک سرور مرکزی است که برای دریافت و انتقال حجم زیادی از درخواست های تلفن ، استفاده می گردد

نسل برتر

مرکز تلفن یک سرور مرکزی است که برای دریافت و انتقال حجم زیادی از درخواست های تلفن ، استفاده می گردد

اروپا

اروپا

اروپا سومین قاره ی پر جمعیت جهان است و حدود 11درصد از جمعیت جهان را در بر گرفته است آلمان ،انگلستان ،هلند و ایتالیا پر جمعیت ترین و ایسلند و اسکاندیناوی کم جمعیت ترین کشورها در اروپا هستند .هم چنین اروپا دارای بزرگترین اقتصاد جهان با انگلیس و آلمان است

قاره ی اروپا بخش از اوراسیا است و با اقیانوس منجمد شمالی،اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه هم مرز است اروپا به ویژه یونان زادگاه تمدن غربی است خاک حاصلخیز برای کشاورزی ،جنگل ها و دریاچه ها ،شبه جزیره ی آلپ و بالکان از ویژگی های کلی کشور اروپا هستند.

فرهنگ و تمدن اروپا به دوران مینوان و مسینی در عصر برنز میرسد .اتحادیه سیاسی و اقتصادی منحصر به 28 کشور می باشدEEC در سال 1958 ایجاد شده استطولانی ترین رودخانه در اروپا ولگا و در کشور روسیه است و بلندترین رود البروس در روسیه است

آب و هوای اروپا

اروپا در نیمکره شمالی دارای چهار فصل مجزا می باشد :

  • بهار - مارس، آوریل، مه
  •  تابستان - ژوئن، ژوئیه، اوت
  • پاییز - سپتامبر، اکتبر، نوامبر
  • زمستان - دسامبر، ژانویه، فوریه

آب و هوا ی اروپا را می توان به طور گسترده به پنج نوع مختلف تقسیم کرد:

  • جنگل های برگریز تابستانهای گرم و سرد، زمستان های مرطوب. ریزش برگ های پاییزی
  • جنگل درختان - سرد و خشک با زمستان های برفی و تابستان گرم شده
  • مدیترانه ای - گرم با دمای بالا با بارش در پاییز و زمستان
  • علفزار - تابستانهای گرم و زمستانهای سرد با بارش بالا.
  • تندرا - این منطقه توسط یک لایه از پرمافراست (خاکی که مدت حداقل دو سال باقی  در دمای انجماد باقی مانده است )زمستان بسیار سرد، تابستانهایش گرم و بارش باران زیاد است .

خرس های قهوه ای و گرگ را می توان در جنگل های  درختان شمالی یافت .گوزن، روباه، خارپشت، مار و گربه وحشی را می توان در مناطق جنگل های برگریز پیدامی شود .

 

تاریخچه فرهنگ در اروپا

 موسیقی ،هنر ،معماری ،ادبیات و فلسفه  هنرهایی هستند که از اروپا سرچشمه می گیرند .فرهنگ ها و باورها از یک منطقه به دیگری متفاوت است .حریم شخصی برای آلمان ها خیلی مهم است ولی در روسیه چنین نیست یا اینکه در ایالات متحده خرید الکل برای افراد بالای 18 سال خیلی رایج است ولی در انگلستان خرید و فروش قرص معمول است .در هلند رنگ نارنجی معنا و احترام خاصی دارد ونماد خانواده ی سلطنتی و تیم ملی فوتبال است ولی در اوکراین شورش وکودتا علیه دولت است.اروپایی ها در نظر و رای دادن خیلی صادق هستند در اروپا نظرات شخصی خیلی مهم است و بر خلاف آسیایی ها که تمایل به مشورت یا تایید نظرات دیگران دارند اروپایی ها فردگرا هستند

اروپایی ها صبحانه شان را کوچک و سرد میخورند و خوردن ماست و میوه را در صبحانه موجب سلامتی می دانند

برخلاف آسیایی ها که به فرهنگ و صمیمیت علاقه مندند زمان برای مردم اروپا خیلی پراهمیت است

آداب غذایی اروپا

در سراسر اروپا آداب غذایی و میز غذا بسیار شبیه به ایالات متحده است و فقط چند تفاوت جزئی با هم دارند سس گوجه فرنگی در سراسر اروپا معمول است

 در سفرتان به اروپا

  1.  منطقه ی مدیترانه نخستین و بهترین تولید کننده ی روغن زیتون است
  2. سرکه از کلمه ای فرانسویی به معنی شراب ترش می آید  و از بهترین سوغات اروپاست
  3. ترشی جات و ادویه ،جای و قهوه ،شکلات و میوه های خشک را فراموش نکنید

مقصدهای برتر تور اروپا:

  • بوردو :یکی از زیباترین و جذاب ترین شهرستانهای فرانسه است
  • لیسبون : پایتخت پرتغال با معماری منحصر به فرد و زیباییست
  • آتن :مهدتمدن غرب و از شهرستان های یونان است
  • والتا : پایتخت مالت  است که شوالیه های سنت جان آنرا بنا کرده اند
  • ریگا :پایتخت لتونی و بندری مهم در بالتیک است
  • زاگرب ،لیوبلینا،اینسبروک،میلان ،بروکسل ، وین ،رم ،بارسلونا و مادرید

تور کیش

تور کیش

اگر می خواهید سفری به یاد ماندنی و لذت بخش را در یک جزیره ی زیبا داشته یاشید جزیره ی زیبای کیش را به شما پیشنهاد می کنیم.

کیش را در قدیم کیان نامیده اند و معنی لغوی آن "ترکش" و"تیردان" می باشد جزیره ای با دویست میلیون سال قدمت که به جزیره ی مرجانی هم معروف می باشد .کیش جزیره ای پر رفت وآمد در کنار خلیج فارس است و یک جزیره ی ایرانی است . سالانه حدود یک میلیون نفر بازدید کننده دارد این جزیره یکی از 10 جزیره ی برتر در دنیا است.و شاید خیلی از مردم دنیا آنرا به جزیره ی مروارید می شناسند این جزیره  جزءی از استان هرمزگان است.

آب و هوای کیش

کیش دارای آب و هوای گرم ومرطوب می باشد و تیر و مرداد اوج گرما را تجربه خواهد کرد در ماههای دی و بهمن آب و هوای مطلوب و دلپذیری دارد و تقریبا از مهر تا اردیبهشت آب و هوا خنک و دلچسب و مناسب تور کیش است .در کیش بارش ها کم و در نه ماه از سال هوا شرجی است میانگین دما 30 درجه ی سانتیگراد  و در آذر و دی بین 2تا7 درجه است

جاذبه های گردشگری کیش

کیش جزیره زیبایی که در جنوب غربی ایران قرار دارد دارای مکان های گردشگری زیبا و فراوانی دارد . و نمایشگاه خزندگان،ساحل زیبا ،بوستان آهوان ،روستای باغو ،کشتی یونانی  شهر کاریزو شهر باستانی حریره از مواردی هستند که در سفرتان به کیش لذات خوش و به یادماندی را در ذهنتان به جا خواهند گذاشت .

غذاهای کیش

از غذاهای محلی کیش میتوان به سمک مشوی،مرقوق،برنج شکری،مضروبه کیش،هریسه و برنج مچبوس را نام برد همچنین در کیش رستورانهای زیادی وجود دارد که اقامتی به یاد ماندنی را در کیش به یادتان به جا خواهد گذاشت از رستورانهای معروف در کیش توتی فرتوتی،رستوران کوه نور ،رستوران جوجه اناری ،رستوران رویال استار،رستوران پدیده ،رستوران شب های کیش ،مروارید کیش، سرزمین لذت و دهها رستوران دیگر را می توان نام برد . 

تور بالی

تور بالی

در اندونزی جزیره ی کوچکی و زیبایی وجود دارد که چشم انداز و فرهنگ منحصر به فردش آنرا به جزیره ای منحصر بفرد تبدیل کرده است شالیزاهای زیبا ،آتشفشان ها،جنگل های انبوه ،چشمه های آب گرم و سواحل شنی طولانی فقط نمونه ی کوچکی از جاذبه های آن است این جزیره بالی نام دارد و بخشی از کشور اندونزی است بالی را به جزیره ی خدایان هم میشناسند. به نظر میرسد یک آهنربا در قلب بالی وجود دارد که همه را به خود جذب میکند از مواردی که مردم را به بالی جذب می کند میتوان به موسیقی و رقص معروف بالی اشاره کرد.

مذهب و رسوم بالی

نود درصد از مردم بالی هندو و ده درصد مسلمان هستند بالیایها به روح و ارواح اعتقاد عجیبی دارند وجشنواره های زیادی  هر سال در بالی برگزار می شود برای مثال هر سال بیست و سوم مارس از ساعت 6 صبح تا ساعت 6 صبح روز بعد را روز رسمی سکوت اعلام می کنند و در این روز از صدای اتومبیل ،رایو،تلویزیون  و صدای بلند خبری نیست و حتی باند فرودگاه نیز در این روز تعطیل است.

غذاهای بالی

بالیایی ها معمولا سه وعده در روز را غذا میخورند و ناهار اصلی ترین و سنگین ترین وعده ی غذایی آنهاست برنج بخار پز شده ،برنج سرخ شده ،bakso آبگوشت مرغ یا گاو با ترشی و ادویه جات مخصوص، فرنی مرغ ،اردک سوخاری شده ،کباب گوشت خوک و کارو به سبک کباب گوشت خوک  از محبوب ترین غذاها در بالیاست همچنین در بالی انواع دسر و نوشابه های  منحصر به فردی  وجود دارد .

محبوب ترین غذاها در بالی

جزیره ی بالی را هزاران نفر با فرهنگ های متفاوت تشکیل میدهند به همین دلیل تنوع غذایی در آن بهشتی از غذاها را در بالی ایجاد کرده است .به عنوان چند نمونه از غذاهای معروف بالی میتوان موارد زیر را نام ببرد هرچند که گستردگی تنوع غذایی بالی به قدری زیاد است که در این مطالب فقط به گوشه ای از آن اشاره میکنیم

  • Nasi Goreng :یکی از غذا های اصلی بالیایهاست که برنج سرخ شده با ادویه جات مخصوص مانند سیر ،فلفل ،سویا شیرین،تمبر هندی با تخم مرغ ،گوشت و سبزی جات وماهی است
  • Satay : یک غذای محبوب در سراسر اندونزی است کباب با طعم ادویه جات و ترشی که به وسیله ی چوب بامبو کباب می شود
  • Gado-Gado : در اغلب هتل ها ،رستوران ها ومغازه ها Gado-Gado را میتوانید پیدا کنید یک سالاد سبزی جات خوشمزه با بادام زمینی
  • Martabak ،Bubur Sumsum ،Pisang Goreng نیز از دیگر غذاهای خوشمزه در بالی است

 

آب و هوای بالی:

به علت اینکه بالی به خط استوا نزدیک است آب و هوای آن به طور کلی دلپذیر است ومتوسط دما در طول سال 30 درجه ی سانتیگراد است و رطوبت هوا نیز 85 درصد است.

مکان های گردشگری بالی

مکان های گردشگری زیادی در بالی وجود دارد و به نظر بسیاری از گردشگران یکی از زیباترین مناطق گردشگری و جذاب در دنیا می باشد ساحل سانور،نوزلمبونگان،لوینا،پورا لهور اولواتو،کوه باتور،ساحل کوتا،پورا باسکی،سمینیاک ،تانالوت و ابد از مکان های پر بازدید و دیدنی در بالی هستند

گوا

گوا

گوا کوچکترین ایالت هند با اختلاف قابل توجهی نسبت به دیگر ایالت هاست ولی جذابیت قدرتمند این جزیره به حدی است که کوچکی آن را متوجه نمی شوید . شما در بدو ورود به گوا تفاوت را حس خواهید کرد ، دریایی فوق العاده درخشان با آسمانی با افق های بسیار زیبا که بسیار چشم نواز و آرامش بخش است. مساحت گوا 1429 مایل مربع است و جمعتی بالغ بر یک و نیم میلیون نفر را دارا می باشد.

آب و هوای گوا

گوا در اکثر رو زهای سال آب و هوایی استوایی ، گرم و مرطوب  دارد . در تابستان درجه حرارت بسیار بالا می رود و ممکن است به 33 دجه سانتی گراد یا بالاتر نیز برسد. باران های موسمی بین ماه های ژوئن تا سپتامبر ( خرداد تا شهریور ) می بارند  گوا زمستان های کوتاهی دارد و بین ماه های دسامبر تا فوریه به مدت 1 ماه که درجه حرارت به 25 درجه سانتی گراد می رسد.

 

                                                                                                                                                                                       

بهترین زمان برای سفر به گوا

تور گوا در تمام فصول سال خوب است هرچند که بیشترین زمان بازدید بین اکتبر تا ژانویه ( مهر تا دی ) است. هرچند که گوا در فصل باران های موسمی نیز از لحاظ مالی بسیار مناسب است زیرا هتل ها بهترین تخفیف ها را در این فصل ارائه می دهند.

جاذبه های توریستی گوا

گوا با اینکه کوچک است ولی جاذبه های تورستی بسیار زیادی دارد و در این ایالت کوچک ساحل های بسیار زیبا ، بازار های مختلف و مکان های مذهبی پیدا خواهید کرد و یک مقصد توریستی واقعا مناسب است البته ما در اینجا چندی از این مکان ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

  1.  Dudhsagar Waterfalls : اگر شما عاشق طبیعت هستید این آبشار بسیار زیبا را به شما معرفی می کنیم ، طبیعتی بکر و زیبا با آبشاری فوق العاده و یکی از بهترین مناطق دیدنی گوا.
  2. تور فیل : با فیل ها به تور بروید و با خانواده و دوستان خوش بگذرانید که شامل فیل سواری عالی می باشد که بسیار سرگرم کننده و زیباست
  3. Baga Beach : ساحل باگا مرکزی ترین جاذبه ی گردشگری در گوا می باشد که تمام مسافران را به خود جذب می کند و شما از دیدن این ساحل زیبا با قایق های ماهی گیری لنگر انداخته شگفت زده خواهید شد.

گوانژو

گوانژو

گوانژو همانند پکن و شانگهای از بزرگترین و قدرتمند ترین شهرهای چین است که در جنوب چین واقع شده است  و یک شهر صنعتی و کلان می باشد. نزدیکی آن به هنگ کنگ و واقع شدنش در رودخانه ی مروارید آن را به یک مکان حمل و نقل تجاری بزرگ تبدیل کرده است تراکم جمعیت در آن زیاد وبالای 54 میلیون نفر است قبلا گوانژو را به عنوان کانتون می شناختند و نام های مستعار آن شهر گل یا شهر سنبله و شهر پنج بز است  شهرت آن بیشتر به خاطر غذاهای متنوع و جالب و هم چنین تجارت خارجیش است  گوانژو یک بندر استراتژیک و مرفه با مکان های گردشگری فوق العاده و تاریخی است نمایشگاه کانتون هر سال در ماه آوریل و اکتبر ( فروردین و مهر ) توسط وزارت بازرگانی برگزار می شود .

 

آب و هوای گوانژو

گوانژو آب و هوایی نیمه گرمسیری و مرطوب با تابستانهای گرم و طولانی و زمستانهای کوتاه و آفتابی است باران در بهار از مارس تا می ( اسفند تا اردیبهشت ) است و پاییز شلوغ ترین و محبوب ترین فصل سال است که هوا خنک است .از اکتبر تا نوامبر ( مهر تا آذر ) بهترین زمان برای تور گوانژو است از دسامبر تا ژانویه ( آذر و دی ) هوا سرد با کمی باران و برف است و از آوریل تا سبتامبرگرمترین فصل سال است یکی از افسانه های که در شهر گوانژو وجود دارد یک هیولا به نام خی است که غذایش را از روستاها ‍پیدا می کند و برای زمستانس ذخیره میکند و روستاییان از آن میترسند و برای اخراج کردنش چوب های بامبو را آتش میزنند و روی درهای ورودی کاغذ قرمز می چسبانند

غذا و جاذبه های گردشگری گوانژو

غذا یک فرهنگ سنتی در چین است و در سراسر جهان غذاهای چینی مشهور اند. احتمالا همه پاستا و کباب اردک را خورده اند و طعم خوش آنها را به خاطر دارند

گوانژو یکی از 24 شهرستان معروف با جاذبه های گردشگری زیباست و  از محبوب ترین جاذبه های گوانژو میتوان پارک YUEXIU، رودخانه ی مروارید، معبد خانواده ی چن ،سالن یادبود یات سن و کوه ابرسفید را میتوان نام برد