نسل برتر

مرکز تلفن یک سرور مرکزی است که برای دریافت و انتقال حجم زیادی از درخواست های تلفن ، استفاده می گردد

نسل برتر

مرکز تلفن یک سرور مرکزی است که برای دریافت و انتقال حجم زیادی از درخواست های تلفن ، استفاده می گردد

قیر گونی

قیر گونی چیست و چه کاربردی دارد ؟

قیر گونی : قیر گونی نوعی روش ایزولاسیون قدیمی است و از رایج ترین روش ها برای عایق کاری بعد از نصب ایزوگام است . این عایق بندی محصولی از قیر و گونی می باشد که برای عایق کاری سقف و دیوار استفاده می شود .

ایزوگام دلیجان در کنار ارائه خدمات در زمینه نصب ایزوگام در تهران و دیگر شهرها و شهرستان ها و همچنین اجرای ایزوگام دیوار و آسفالت بام در بالاترین استاندارد، در این زمینه نیز خدمات بسیار باکیفیتی به شما عزیزان ارائه می دهد.

قیر ماده اصلی به عنوان ضد آب است که به رنگ سیاه و خمیری شکل است و درعایق کاری ساختمان و آسفالت خیابان کاربرد دارد . گونی پوششی برای قیر است و به منظور تثبیت شدن قیر از آن استفاده می شود چرا که الیاف گونی نقش مسلح کننده را دارد و قیر را در محل خود تثبیت می کند .

از قیر گونی برای عایق کردن قسمت هایی مانند ( سرویس بهداشتی ، آشپزخانه ، پشت بام ، حمام ، استخرها ، پای ستون های فلزی به منظور جلوگیری از زنگ زدگی و… ) استفاده می شود .

قیر گونی از روش های قدیمی در آب بندی سطوح است و از حساس ترین و پرکاربر ترین حرفه ها در صنعت عایق کاری است به همین علت به تخصص و مهارت ویژه ای نیاز است .

شرکت ایزوگام دلیجان با دارا بودن اساتید متخصص و ماهر در زمینه عایق بندی و قیر گونی صفر تا صد پروژه ی شما را با دقت و کیفیت بالا در سریع ترین زمان انجام می دهد .

 

قیرگونی به چند روش انجام می شود ؟

نحوه ی اجرای قیر گونی بسیار مهم و حائز اهمیت است و به دو روش یک لایه و دو لایه انجام می شود :

یک لایه : به این صورت است که در ابتدا یک لایه قیر و سپس یک لایه گونی روی آن قرار می گیرد و دوباره روی آن یک لایه قیر می ریزند .

دولایه : لایه زیرین یا اولیه همانند روش یک لایه انجام می شود و مجددا روی گونی یک لایه قیر و بعد یک لایه گونی قرار می گیرد و در آخر یک لایه قیر روی آن می ریزند .

در اجرای قیر گونی باید احتیاح کرد و تمام نکات ایمنی را رعایت کرد چرا که یک لحظه غفلت موجب آسیب به افراد و ساختمان می شود . شما می توانید قیر گونی ساختمان خود را به افراد متخصص و کار بلد شرکت ایزوگام دلیجان بسپارید تا از ایمن ترین خدمات و با کیفیت ترین عایق بندی بهره ببرید .

چرا شرکت ایزوگام دلیجان را برای قیر گونی پروژه ی خود انتخاب کنیم ؟

برای همه ی ما پیش آمده که قسمت هایی از محل زندگی یا محل کار نشتی یا نم می دهد . بهترین راه برای جلوگیری از این اتفاق و پیشگیری از آن نصب عایق مناسب است . یکی از روش های قدیمی و مرسوم عایق بندی ساختمان ، قیر گونی است . در دسترس بودن راحت ، ازران قیمت بودن و نصب آسانتر در مقایسه با ایزوگام باعث شده که بیشتر افراد از قیر گونی برای عایق بندی استفاده کنند .

قیر گونی از مهارت خاصی بر خوردار است و به دقت بیشتری نیاز دارد . این دقت و کیفیت نیازمند افراد متخصص است . اما پیداکردن یک شرکتی که دارای خدمات با کیفیت و مطمئن و دارای افراد مجرب باشد برای هر کارفرما سخت است .

شرکت ایزوگام دلیجان این کار را برای شما راحت کرده است و با معرفی متخصصین ماهر تضمین با کیفیت ترین خدمات در اسرع وقت را به شما می دهد . شرکت ایزوگام دلیجان با بهره گرفتن از تعداد زیادی متخصص پروژه ی شما را با دارا بودن کیفیت و ظرافت با رعایت نکات ایمنی انجام می دهد .

قیر گونی کار شرکت ایزوگام دلیجان با مهارتی که دارد پروژه ی شما را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد .

از جمله مزیت های شرکت ایزوگام دلیجان را می توان به موارد زیر اشاره کرد :

کیفیت مواد اولیه و خدمات :

شرکت ایزوگام دلیجان با انجام چندین پروژه ی متعدد در زمینه قیر گونی و کسب سابقه ی درخشان این اطمینان را به شما می دهد که پروژه ی شما را با دقت و کیفیت بالا انجام می دهد . شرکت ایزوگام دلیجان از با کیفیت ترین مواد اولیه به منظور دارا بودن کیفیت بی نظیر و مطابق با استاندار روز جهانی استفاده می کند .

استفاده از مواد اولیه با کفیت نه تنها کیفیت کار را بالا می برد بلکه در سرعت و ظرافت عایق بندی نیز تاثیر می گذارد و در مدت طولانی می توان از آن استفاده کرد .

بهره گیری از ماهرترین افراد :

شرکت ایزوگام دلیجان در اجرای قیر گونی از اساتید متخصص و کار بلد استفاده می کند و عایق بندی پروژه ی شما را با ظرافت تمام و دقت بالا انجام می دهد تا کیفیت لازمه و عمر طولانی داشته باشد .

سرعت عمل بالا در نصب :

دقت بالا و سرعت عمل از شاخه های اصلی قیر گونی است . قیر گونی کار شرکت ایزوگام دلیجان با تخصص و تبحری که دارد پروژه ی شما را در اسرع وقت و در سریع ترین زمان ممکن به پایان می رساند .

برای اجرای قیرگونی به دو نفر که یک نفر به عنوان کارگر برای گرم کردن و حمل قیر و یک نفر استاد برای پهن کردن قیر نیاز است . اما زمانی که قیر گونی در ارتفاعات بالا انجام شود به یک کارگر دیگر برای بالا کشیدن قیر در محل نیاز است .

اگر پروژه از حجم مساحت بالایی برخوردار باشد و احتیاج به نیروی بیشتری داشت باشد بر سرعت روند اجرایی تاثیر به سزایی دارد .

استفاده از ابزار آلات پیشرفته :

شرکت ایزوگام دلیجان با بهره گیری از مجهزترین ابزار آلات پیشرفته دنیا و در اختیار گذاشتن آن ها به قیر گونی کار خود پروژه ی شما را در عین دارا بودن کیفت بالا انجام می دهد . استفاده از این ابزار آلات برسرعت روند انجام کار نیز تاثیر به سزایی دارد .

شما تنها کافی است با شرکت ایزوگام دلیجان تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا ماهرترین فرد با ابزار آلات مدرن و مواد با کیفیت به محل شما اعزام شود و فعالیت خود را آغاز کند .

قیمت مناسب :

برای قیر گونی نمی توان مبلغ ثابتی را در نظر گرفت و با توجه به نوع پروژه قیمت مختلفی دارد .

قیمت قیر گونی به عواملی چون محل پروژه ، مقدار مصرفی قیر و گونی ، مقدار زمان صرف شده ،  مساحت انجام کار ، تعداد نفرات و… بستگی دارد . شرکت ایزوگام دلیجان با نازلترین و ارزان ترین قیمت خدمات با کیفیت را به شما ارائه می دهد . همچنین با قرار دادن آفر های ویژه به شما این امکان را می دهد که برای پروژه خود از هزینه بسیار کم و مقرون به صرفه استفاده کنید .

توافق در مورد هزینه بین قیر گونی کار و کار فرما قبل از شروع کار با بررسی های لازمه صورت می گیرد .

شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها با شماره های زیر تماس بگیرید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.