نسل برتر

مرکز تلفن یک سرور مرکزی است که برای دریافت و انتقال حجم زیادی از درخواست های تلفن ، استفاده می گردد

نسل برتر

مرکز تلفن یک سرور مرکزی است که برای دریافت و انتقال حجم زیادی از درخواست های تلفن ، استفاده می گردد

باربر هیدرولیکی

باربر هیدرولیکی چیست ؟

باربر هیدرولیکی نمونه ای از بالابرهیدرولیکی می باشد با این تفاوت که در ابعادی بزرگتر ساخته شده و قابلیت حمل تعداد زیادی از اجسام بسیار سنگین را نیز دارد . از باربرهای هیدرولیکی برای مکان هایی که ارتفاع کم اما ظرفیت حمل  و وزن بار زیاد می باشد مناسب است .

باربر هیدرولیکی که از آن به عنوان آسانسور باربری نیز یاد می شود به دلیل کاربری وسیع و سهولت در انجام کار توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و مخاطبان زیادی را در سر تا سر دنیا دارد .

بالابر های باربری دارای ابعاد مختلف می باشند که هر کدام میزان مشخصی از وزن بار را تحمل می کنند با توجه به این امر باید در خرید باربر مناسب با نوع نیاز خود دقت لازم را داشته باشید .

باربرهای هیدرولیکی یکی از پر فروش ترین و پر کاربردترین محصولات بالابری شرکت آپاربالابر می باشند . آپاربالابر مرجع فروش انواع بالابر از جمله باربرهای هیدرولیکی در تمامی نقاط تهران و شهرستان ها می باشد .

شرکت آپاربالابر با دارا بودن سابقه درخشان و تجربه ی فراوان به شما در خرید مناسب ترین آسانسور صنعتی باربر کمک می کند .

قیمت باربر هیدرولیکی چقدر است ؟

یکی از مواردی که قبل از خرید یک آسانسور باربری به آن توجه می شود قیمت آن است . قیمت باربر هیدرولیکی به عواملی چون متراژ باربر ، ارتفاع باربر , محل نصب ، زمان صرف شده و… بستگی دارد اما مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت باربر هیدرولیکی میزان امنیت آن است .

باربر تولید شده در آپاربالابر دارای امنیت بسیار زیاد و مقاومت بالا در برابر هر گونه فشار و وزنی است . آپاربالابر با نازلترین و ارزان ترین قیمت ، باربر هیدرولیکی خود را به مشتریان گرامی عرضه می کند .

روش کار باربرهای هیدرولیکی چگونه است ؟

باربر صنعتی هیدرولیکی برای بالا و پایین رفتن به روغن ، جک و سیستم هیدرولیک نیاز دارد و عاملی که باعث حرکت دستگاه می شود را چرخه ی هیدرولیک تامین می کند .

نحوه ی کار این آسانسور باربر به این صورت است که با روشن کردن دستگاه پمپ آن نیز روشن می شود و روغنی که در مخزن آن وجود دارد به سمت پیستون ها رفته و با حرکت دادن آن ها باعث حرکت دستگاه به سمت بالا می شود .

پایین آمدن دستگاه عکس این عمل است که روغن موجود در پشت پیستون ها توسط انرژی برق جمع می شود و فشار وارده بر پیستون را کم می کند و این امر باعث پایین آمدن دستگاه می شود .

از این باربرها جهت جابه جایی و حمل اجناس در بین طبقات ساختمان ها و قفسه ها استفاده می شود . باربر های هیدرولیکی قابلیت انتقال بار تا ارتفاع 16 متر و ظرفیت حمل بار تا 750 کیلوگرم را نیز دارند .

این باربرها مناسب برای کارخانه ها ، انباری ها ، مغازه ها و فر وشگاه ها ، بیمارستان ها ، ساختمان های تجاری و مسکونی می باشد .

مزایای باربر هیدرولیکی چه می باشد ؟

بارهای هیدرولیکی نه تنها امکان جا به جایی راحت اجناس را برای افراد فراهم کرده است دارای مزایایی دیگری نیز می باشد که در ادامه به آن می پردازیم :

  • به دلیل دارا بودن سیستم هیدرولیکی پیشرفته قدرت عملکرد بیتشری را دارد .
  • در هنگام روشن شدن صدای کمتری دارد .
  • بنا به درخوست مشتری در سایز های متفاوت ساخته می شود .
  • نصب و راه اندازی آن بسیار سریع و آسان است .
  • از امنیت بالایی بر خوردار است .
  • مناسب برای هر گونه فضایی می باشد 
  •  قیمت خرید و نصب آن کم و مقرون به صرفه است .
  • نیاز به کنده کاری زیادی ندارد .

کدام شرکت برای خرید باربر هیدرولیکی مناسب می باشد ؟

برای خرید باربر هیدرولیک باید توجه داشت که شرکت انتخابی جزء شرکت های معتبر در ایران باشد و سابقه ی بالا در صنعت بالابری و اطلاعات کافی در زمینه انواع بالابر ها و باربر هیدرولیکی را داشته باشد . همچنی دارای بالابر و باربر های با کیفیت با ضمانت نامه و گارانتی یک ساله باشد .

طراحی و تولید باربرهای هیدرولیکی زیر نظر مهندسان و کارشناسان متخصص آپاربالابر انجام می شود که بر اساس فناوری های نوین با استفاده از تجهیزات مدرن مطابق با استاندار جهانی به بازار عرضه می کنند .

برای خرید انواع بالابر ها و همچنین آسانسور های صنعتی باربری به سایت معتبر آپاربالابر مراجعه و درخواست خود را ثبت کنید . کارشناسان در اسرع وقت به درخواست شما پاسخ  و راهنماییتان می کنند .

نصب باربر هیدرولیکی توسط آپاربالابر چگونه است ؟

باربرهای هیدرولیکی با توجه به کاربرد و ساختاری که دارند باید اصولی نصب و راه اندازی شوند تا کیفیت و طول عمر خود را حفظ کند و هم خطر آفرین نباشد در غیر این صورت ممکن است حوادث جبران ناپذیری را ایجاد کند .

به همین منظور نصب آن باید توسط شرکتی انجام شود که دارای افراد متخصص باشد تا خدمات عالی و با کیفیت را ارائه دهند و نصب باربر هیدرولیکی را مطابق با اصول فنی مهندسی انجام دهند .

قبل از انجام نصب باربر در ابتدا باید کارشناسان فنی در محل حضور یابند تا به بررسی محل مورد نطر برای نصب و عوامل دیگر چون مقدار فضا ، ارتفاع ، محل نصب و…. بپردازند . کارشناسان آپاربالابر با بازدید و بررسی های لازمه در اسرع وقت به نصب و راه اندازی باربر صنعتی شما مشتریان عزیز اقدام می کند .

آپار بالابر با دارا بودن نیرو های متخصص و مجرب و بهره گیری از ابزار آلات پیشرفته نصب و راه اندازی باربر هیدرولیکی را بر اساس اصول مهندسی و طبق قوانین فنی اجرا می کنند .

برای اطلاع از لیست قیمت های بالابر ، خودروبر صنعتی ، لیفتراک، جک پالت و ….  و نحوه ی خدمات رسانی آپاربالابر می توانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید و یا به صفحه ی اصلی سایت مراجعه کنید .

از صفحه بالابر هیدرولیکی بازدید نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.