نسل برتر

مرکز تلفن یک سرور مرکزی است که برای دریافت و انتقال حجم زیادی از درخواست های تلفن ، استفاده می گردد

نسل برتر

مرکز تلفن یک سرور مرکزی است که برای دریافت و انتقال حجم زیادی از درخواست های تلفن ، استفاده می گردد

ایزوگام دیوار

دلیل انجام ایزوگام دیوار چیست؟

ایزوگام دیوارایزوگام دلیجان، بهترین شرکت فروش و نصب ایزوگام در تهران و سایر شهرستان ها، مجری خدمات نصب ایزوگام ، ، قیرگونی، آسفالت بام و …در این نوشته به بررسی دلایل انجام ایزوگام دیوار و جزئیات مربوط به آن می پردازد.

سطوح دیوارها به دلیل تابش مستقیم آفتاب و همچنین قرارگیری در معرض رطوبت، به دلایل مختلف، خیلی در معرض فرسایش قرار می گیرند.

دلیل اصلی اجرای ایزوگام دیوار، پوشش سطح دیوار برای محافظت در برابر تابش مستقیم نور خورشید و همچنین نفوذ رطوبت به آن می باشد.

مزایای اجرای ایزوگام دیوار چه می باشد؟

ایزوگام یک عایق قابل اطمینان در برابر سرما و گرماست

همان طور که اشاره شد، دیوارها به دلیل قرارگیری در مقابل نور خورشید و بارندگی و همچنین تغییرات دمایی ایجاد شده در داخل ساختمان، خیلی در معرض تخریب هستند.

بنابراین، استفاده از یک عایق مناسب در برابر رطوبت، نور و تغییرات دمایی، یک اقدام پیشگیرانه در برابر فرسایش دیوار، به شمار می رود که ایزوگام دیوار، بهترین انتخاب در این زمینه  است.

ایجاد جلوه و دادن نمای زیبا به ساختمان 

ایزوگام دیوار با وجود قیمت پایینی که دارد در رنگ ها و طرح های مختلفی ارائه می شود که ضمن دادن جلوه بسیار زیبا به نمای ساختمان، قیمت تمام شده آن در مقایسه با استفاده از مصالحی چون آجر، انواع مختلف سنگ ها و … بسیار کمتر می شود.

داشتن قیمت مناسب نسبت به سایر روش های عایق کاری

به طور کلی اگر شما روش ایزوگام دیوار را برای عایق کاری انتخاب کنید از ابتدا تا انتهای انجام فرایند و حتی در صورتی که نیاز به تعمیر آن وجود داشته باشد، هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر روش های عایق کاری، پرداخت خواهید کرد.

کم بودن وزن ایزوگام 

استفاده از ایزوگام، برای عایق کردن سطح خارجی دیوار به دلیل سبک بودن ایزوگام، انتخاب بسیار مناسبی است چرا که اصولا دیوارها در سطح خارجی خود توانایی تحمل وزن زیادی را ندارند.

سهولت نصب ایزوگام بر روی دیوار

فرایند اجرای ایزوگام دیوار، در مقایسه با سایر روش های عایق کاری خیلی آسان تر و در نتیجه کم هزینه تر می باشد.

مزایای اجرای ایزوگام دیوار چه می باشد؟

ویژگی های شرکت مناسب برای اجرای ایزوگام دیوار کجاست؟

لازم است قبل از تصمیم گیری درباره انتخاب شرکت، به منظور اجرای ایزوگام بر روی دیوارهای پروژه خود، شرکت مورد نظر را از جهت های مختلفی مورد بررسی قرار دهید.

توجه به موارد زیر می تواند در انتخاب یک شرکت مناسب برای اجرای ایزوگام دیوار، مفید باشد:

  • رزومه کاری شرکت مورد نظر در اجرای ایزوگام دیوار چگونه است؟
  • آیا نمونه کارهای قبلی شرکت، مطابق با انتظارات ما می باشند؟
  • مواد اولیه در تولید ایزوگام ها، مرغوبیت لازم را دارند؟
  • آیا شرکت، دارای اپراتورهای حرفه ای نصب ایزوگام می باشد؟
  • سرعت اجرای کار، توسط شرکت مد نظر، در چه حدی است؟
  • در صورت نیاز به سریع تر شدن روند اجرای کار، آیا کیفیت کار حفظ خواهد شد؟
  • تنوع ایزوگام های ارائه شده توسط شرکت، در چه حد مورد رضایت است؟
  • آیا شرکت ضمانتی در قبال ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهد؟
  • و …

چرا باید ایزوگام دلیجان را برای انجام ایزوگام دیوار انتخاب کنیم؟

شرکت ایزوگام دلیجان سابقه ای چندین ساله و موفق در زمینه تولید و نصب انواع ایزوگام ها برای سطوح مختلف مثل ایزوگام دیوار، ایزوگام استخر، ایزوگام بام و … دارد.

تجربه بالا در کنار کیفیت بسیار خوب مواد اولیه استفاده شده، در فرایند تولید ایزوگام ها توسط شرکت ایزوگام دلیجان، این شرکت را به بهترین گزینه جهت انتخاب برای خرید و اجرای ایزوگام دیوار، تبدیل کرده است.

همچنین شرکت ایزوگام دلیجان، با ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود، اطمینان لازم را از بابت کیفیت و مرغوبیت ایزوگام های تولیدی خود می دهد.

علاوه بر این، باید در نظر داشت که بهترین ایزوگام تولید شده از مرغوب ترین مواد اولیه هم در صورتی که به درستی نصب نشود، نمی تواند دوام چندانی داشته باشد.

بنابراین شرکت ایزوگام دلیجان، با به خدمت گرفتن مجرب ترین و حرفه ای ترین ایزوگام کارها، فرایند اجرای ایزوگام بر روی دیوار را با ظرافت تمام و در کوتاه ترین زمان، ضمن حفظ کیفیت کار در سطح بسیار بالا، به انجام خوهد رساند.

نمونه کارهای موفق موجود از شرکت ایزوگام دلیجان و همچنین میزان بالای رضایت کارفرماهای قبلی از انجام پروژه هایشان توسط شرکت ایزوگام دلیجان، می تواند نشان دهنده تخصص این شرکت در حیطه فعالیت خود باشد.

قیمت انجام ایزوگام دیوار به چه صورت است؟

قیمت منصفانه و منطقی در کنار کیفیت بالای کار، از جمله آیتم های کلیدی در انتخاب شرکت مورد نظر برای انجام ایزوگام دیوار می باشد.

بعضی شرکت ها با وجود دریافت هزینه های زیاد، نمی توانند پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشند. بنابراین باید به این موضوح توجه ویژه کرد که صرفا قیمت بالا، نشان دهنده کیفیت بالا نیست.

در قیمت گذاری ایزوگام، عوامل زیادی دخیل هستند که یکی از مهمترین این عوامل، به کار بردن نوع متریال در تولید آن می باشد که باعث ایجاد تفاوت در کیفیت ایزوگام و در نتیجه قیمت نهایی آن خواهد شد.

اصولا در ساختار ایزوگام ها از موادی چون، قیر صنعتی 70-60، اتکتیک پلی پروپیلن، پودر تالک، فیلم پلی اتیلن، پشم شیشه و … استفاده می شود.

هر چقدر درجه مرغوبیت این مواد بالاتر باشد، ایزوگام تولید شده نیز با کیفیت تر خواهد بود و طول عمر آن افزایش خواهد یافت و در نهایت قیمت بالاتری هم خواهد داشت.

ایزوگام دلیجان، نمایندگی فروش با کیفیت ترین ایزوگام های تولید شده از مرغوب ترین مواد اولیه، با کم ترین قیمت موجود در بازار می باشد. برای اطلاع از تعرفه ها، می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت، با ما در تماس باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.