نسل برتر

مرکز تلفن یک سرور مرکزی است که برای دریافت و انتقال حجم زیادی از درخواست های تلفن ، استفاده می گردد

نسل برتر

مرکز تلفن یک سرور مرکزی است که برای دریافت و انتقال حجم زیادی از درخواست های تلفن ، استفاده می گردد

آسفالت بام

آسفالت بام چیست؟

آسفالت بام از جمله اقدامات محافظتی است که مانند روش هایی چون نصب ایزوگام، قیرگونی، اجرای ایزوگام دیوار و … برای حفاظت از پشت بام ها در برابر آسیب های طبیعی و انسانی به کار برده می شود و ایزوگام دلیجان ارائه دهنده با کیفیت ترین خدمات در آن است.

آسفالت ماده ای بسیار سیاه رنگ و با قدرت چسبندگی بسیار بالاست که از مواد نفتی گرفته می شود و در آن مخلوطی از قیر، سنگریزه ، شن و ماسه به کار برده می شود که درساختن و کاور کردن باندهای فرودگاه ها، خیابان ها، جاده ها و  پشت بام ها کاربرد دارد.

بام ها در اثر بارندگی ها، در طول فصول مختلف سال و همچنین انجام کارهایی توسط انسان ها بر روی آن ها در گذر زمان دچار فرسایش می شوند و به همین دلیل نیاز است که با انجام آسفالت بام به صورت حرفه ای و توسط افراد ماهر، از تخریب بام ها جلوگیری شود.

شرکت ایزوگام دلیجان ارائه دهنده بهترین خدمات در زمینه آسفالت بام، نصب ایزوگام در تهران ، کرج ، رشت و … می باشد و با به کار گیری بهترین متریال و استفاده از به روز تجهیزات و نیز اجرای کار توسط ماهرترین استاد کاران، مجری طرح های شماست.

انواع مختلف آسفالت کدام است؟

آسفالت ها با توجه به نوع کاربردشان به انواع مختلف آسفالت سرد، آسفالت گرم و آسفالت حفاظتی،  دسته بندی می شوند.

آسفالت سرد

در این نوع آسفالت، قیر با سنگریزه ها، شن و ماسه در دمای محیط مخلوط می شوند و در دمای محیط نیز مورد استفاده قرار می گیرند و در همان دما پخش و متراکم می شوند. در بعضی موارد امکان دارد که قیر را گرم نمایند اما به هیچ عنوان مصالح، تحت حرارت قرار نمی گیرند.

از مزیت های  آسفالت سرد می توان به قابلیت حمل آن در مسافت های طولانی و یا انبار کردن آن در کارگاه های مخصوص و استفاده از آن در زمان مورد نیاز اشاره نمود.

آسفالت گرم

از شناخته شده ترین انواع آسفالت ها، آسفالت گرم می باشد که در آن قیر، شن و ماسه ، سنگریزه ها به صورت گرم با یکدیگر مخلوط شده، همان طور به صورت  گرم  در جهت مصرف پخش شده و متراکم می شوند. که دوام بسیار بالای آن از مزایای آن به شمار می رود.

آسفالت حفاظتی

همانطور که نام گذاری آن مشخص است، این نوع آسفالت به منظور محافظت سطوع و جلوگیری از فرسایش  و اهداف مختلفی چون افزایش مقاوت سایشی، افزایش اصطکاک و مقاومت لغزشی، بهسازی راه و … انجام می گیرد.

آسفالت های حفاظتی طیف وسیعی را شامل می شوند که از انواع قیرپاشی های ساده تا پخش آسفالت های چند لایه ای جزو آن ها قرار می گیرند. هر کدام از انواع آسفالت های حفاطتی خصوصیات خاصی داشته اند و بنا بر نوع کاربری، مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع مختلف آسفالت کدام است؟

چرا باید ایزوگام دلیجان را انتخاب نماییم؟

اجرای پروژه های موفق در طول سالیان زیاد و راضی بودن کارفرمایان پروژه های مختلف از انجام پروژه های خود توسط شرکت ایزوگام دلیجان، نشان دهنده این است که ایزوگام دلیجان انتخابی مطمئن، در جهت اجرای آسفالت بام محسوب می شود.

ایزوگام دلیجان با استفاده از بهترین متریال و همچنین به کارگیری به روز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات، بالاترین کیفیت آسفالت بام را به مشتریان خود در کوتاه ترین زمان ممکن ، ضمن قیمت گذاری بسیار منصفانه و ارزان تر از سایرین، ارائه خواهد داد.

توجه به این موضوع مهم است، که اجرای کار با استفاده از با کیفیت ترین متریال در کنار به روز ترین ابزارآلات در صورتی که توسط افراد حرفه ای و با تجربه انجام نشود، بی فایده است و نتیجه ای در پی نخواهد داشت.

شرکت ایزوگام دلیجان با به خدمت گرفتن حرفه ای ترین افراد در زمینه آسفالت بام، در کنار استفاده از بهترین مواد مصرفی و مدرن ترین تجهیزات، تضمین کننده با کیفیت ترین خدمات آسفالت بام می باشد.

برای ثبت درخواست خود جهت انجام آسفالت بام توسط ایزوگام دلیجان، از طریق تماس با شماره های موجود در سایت اقدام نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناس شرکت به محل پروژه شما اعزام گردد و اقدامات اولیه انجام شود.

قیمت اجرای آسفالت بام به چه صورت است؟

فرآیند آسفالت بام با توجه به متراژ و ضخامت آسفالت، قیمت گذاری می شود. هرچه ضخامت آسفالت بیش تر شود، قیمت آن هم افزایش خواهد یافت. به دلیل آنکه آسفالت بام از مواد نفتی ساخته می شود، قیمت آن به قیمت نفت وابستگی مستقیمی دارد و با افزایش قیمت نفت قیمت آسفالت بام هم بالا تر خواهد رفت.

به جز قیمت گذاری بر روی مواد اولیه، هزینه انجام فرایند آسفالت کاری نیز به طور جداگانه محاسبه خواهد شد. ایزوگام دلیجان ضمن اجرای بهترین آسفالت کاری بر روی پشت بام های شما، توسط مجرب ترین و حرفه ای ترین استادکاران در این زمینه، کمترین نرخ آسفالت بام را در مقایسه با سایر شرکت ها برای مشتریان خود در نظر می گیرد.

شما می توانید برای اطلاع از حدود هزینه های آسفالت بام ، خرید و نصب و گرفتن مشاوره در رابطه با آن، با شماره های موجود در سایت ایزوگام دلیجان تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.